Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Είμαι θολοπροοδευτικός, βοηθήστε με παρακαλώ!

Κυρίες και κύριοι:

Είμαι θολοπροοδευτικός εδώ και 20 χρόνια. Όλο αυτό το καιρό προσπαθώ να καθαρίσω την θολούρα από πάνω μου και να ενταχτώ στην κοινωνία ως προοδευτικός. Δεν θα σας λέω ψέματα και μάρτυς μου τα βιβλία που έχω διαβάσει όλα αυτά τα χρόνια, οι δίσκοι που άκουγα και μάζευα επιμελώς, το σινεμά που έβλεπα, τα κόμικς που διάβαζα και η ενημέρωση μου γύρω από την τέχνη.

Παρόλο που ενημερώνομαι και παρακολουθώ τις επιστημονικές εξελίξεις, συναντώ τον ψυχαναλυτή μου τρεις φορές την εβδομάδα, θέλω ισότητα και δικαιοσύνη για όλο τον κόσμο, οι γιατροί επίγνωσαν πώς ακόμα πάσχω από την νόσο της Θολοκουλτούρας.

Δεν θέλω να σας κουράσω κυρίες και κύριοι, το μόνο που σας ζητώ είναι μία βοήθεια ώστε να γίνω πραγματικά ένας προοδευτικός άνθρωπος. Αν έχετε την καλοσύνη δώστε μου από το υστέρημα του δικού σας πνευματικού πλούτου, ώστε να μπορέσω να γίνω καλά.

Ευχαριστώ που με ακούσατε.

Frank Zappa & Grandmothers "HELP IM A ROCK"

Δεν υπάρχουν σχόλια: