Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Θολοκουλτουριάρικο μπάνερ




Θολοκουλτουριάρικος κωδικός

7 σχόλια:

BioLogos είπε...

εκλέφθη και μπήκε στο μπλόγκι!!!!

Yellow Kid είπε...

Σας είδαμε κύριε θολοβιολόγε!

FrapDigo είπε...

Ήρθα! Yellow, έχεις πολύ ιδιαίτερο χιούμορ. Πάντα με προσκαλείς για συντάκτη, αλλά εγώ το μόνο που γράφω είναι η λίστα για το σούπερ μάρκετ.

Είναι η παρακάτω:

ΛΙΣΤΑ:

1) Μπύρα.

ΥΓ: Μην ξεχάσεις τη μπύρα!


Τη γράφω κι εδώ για να μη ξεχάσω να πάρω μπύρες.

Yellow Kid είπε...

Είσαι ο μεγάλος μας VIP.
Σάν τα μεγάλα πάρτι της δεκαετίας του 80 που καλούσαν τον Αντι Γουόρχωλ.
Όλοι λέγανε "Αααα! Ο Αντυ!" ενώ εκείνος καθόταν σε μια γωνία βαριεστημένα!

Αntidrasex είπε...

το παίρνω και εγώ αν και εχω τις θολοενστάσεις μου...
προτείνω διεξαγωγή θολοσυνεδρίου.
σε ένα χώρο με μεγάλο θόλο.
όχι εκκλησία όμως.

FrapDigo είπε...

Χώρο με μεγάλο θόλο;

Ένα τεράστιο igloo μήπως; Σκέτος θόλος, 100%!

Βρομιστεράκι είπε...

Έκανα και εγώ κλεψιά λοιπόν!